torsdag 23 september 2010

Less på att snoora!

Var egentligen meningen att jag skulle åka på Coop efter jobbet för att inhandla massor med mjölkfria produkter men jag orkade inte.
Körde direkt hem och tänkte alldeles strax ställa mig och laga mat, Magnus var tvungen att åka tidigare på jobbet idag och förmodligen kommer han måste jobba tills imorgonbitti innan dom är klara annars hade han haft gjort köttfärssåsen redan ;).

Är jättesugen på att åka till Tenton och köra Bodypump också men är så förbannat snorig så jag antar att det är smartast att stanna hemma och ta nya tag på Måndag istället!

Snart helg igen, imorgonkväll har jag inga planer whatsoever, är ju ledig i helgen så det skulle ju varit skoj att hitta på något. På Lördag är vi ju bjudna på födelsedagsfest men eftersom Magnus seriepremiär inte börjat föränn 1630 i Vännäs och jag har inte har någon som helst lust att festa så får vi se hur vi gör med den saken.
Skulle ju varit skoj och träffa lite folk iallafall innan min mördar-jobb-vecka/helg kommer igen.

Middag.nu

Inga kommentarer: