söndag 5 september 2010

Jobbsöndag!

Trött trött trött.
Tror inte jag slog igen ögonen förrän 0130 inatt och det kändes när väckis ringde kl 0915 vill jag lova.
Har precis ätit min frukost nu och tänkte bege mig in i badrummet för att fräscha upp mig lite innan jag åker iväg till jobbet.
Ska faktiskt få ta bilen också, dagen till ära ;). Ser nämligen inte av bilen så ofta nu för tiden. haha.

Blir eventuellt att åka ner på Gammlia och kika Dam-finalen efter jobbet men det beror lite på vilka lag det blir.

Blev en lugn kväll för oss igår, Magnus spelade Golftävling på dagen och sedan hämtade han mig jobbet innan vi åkte och handlade någonting gott att äta till lördamiddag.
Grillat Oxfilé/Karré med Potatisgratäng och Rödvinssås. mmm m m.

Sen så såg vi Nya Karate Kid och jag MÅSTE bara säga att jag tycker den filmen var hur bra som helst OM man gillar dramafilmer, det var nämligen inte allt för mycket action!


Min nya kärlek är Will Smith Junior !





Nu: oftowork, jobbar med chefen idag så det kommer nog att gå kanonbra!


Inga kommentarer: