onsdag 23 december 2009

Dan före doppardagen!

Och här sitter jag framför datorn hemma i min ensamhet.
Var helt slut efter jobbet, somnade i soffan innan bingolotto och vaknade när Magnus kom hem från jobbet.
Han fick ett litet paket, packade och sedan åkte han direkt vidare till Nordmaling för uppersittarkväll med sin familj.

Själv skulle jag ju både föri Jojjen en sväng och Josse men jag ORKAR verkligen inte nu. Klockan är så mkt och jag behöver både göra det ena och det andra inför imorgon.

Knappt några paket kvar under granen, jag tror dom flesta var till Magnus :P
Men några finns kvar och jag vill öppna, nu nu nu.

Nyår, jag blir bara otaggad. Först har det varit oklart vad som händer för att ingen styrt upp, sen när det blir klart och man känner sig nöjd med de, då blir det ändrade planer igen. Men Nyår är Nyår och det brukar ALLTID bli hur bra som helst så jag taggar Juldagen i Nordmaling och Annandagen på Allstar så länge ;)

1 kommentar:

hon sa...

sku du på allstar? trodde du snacka om schlager, ah, vi se om vi ses, puss.