lördag 5 december 2009

Tröttis.

Blev ganska sent igår, jag fastnade framför Photoshop och helt plötsligt kom Magnus hem och då var kl redan 0130. Blev lite nattmat och sen gick vi och la oss någon timme senare.


Vaknade av Magnus hemska väckarklocka imorrse vid 10, och har precis klivit upp, tröttare än tröttast. Ingen frukost verkar det finnas hemma, medans jag låg kvar i sängen hade jag tänkt gå till Konsum och köpa någonting men i detta tråkiga väder orkar jag inte gå någonstans ...blää.


Hoppas på att det händer någonting skoj ikväll iallafall. Känner inget sug längre på att gå ut, men det kommer väll. Behöver bara en dusch och lite mat så är jag nog på bättre humör snart.


Jag bara ÄLSKAR att Calle fick en plats i finalen även om jag fortfarande hoppas på Erik som vinnare. Så det var lixom... helt rätt att Tove fick lämna. ÄVEN om hon är från Umeå ;)


Vem tycker ni ska vinna IDOL 2009


Calle eller Erik ?

Inga kommentarer: