onsdag 2 december 2009

Härliga Onsdag!

Har börjat tycka att Onsdagar är så jävla härliga på jobbet. Det är så lungt och skönt och dagen går alltid så fort, även om man kanske kommer ifrån jobbet lite senare än vanligt så äre fan värt de.


Höll på försova mig imorrse dock, vaknade när klockan ringde för sista gången innan den skulle stänga av sig, blev en liten panikartad morgon men jag kom i tid så det gick ju bra ändå.


Nu har jag precis bytt om och ska åka iväg på Tenton för att köra Bodypump och Spinning!

Tänkte uppdatera med lite bilder senare när jag kommer hem, OM jag hinner och orkar!


Grattis på Födelsedagen Katarina :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack Nina!
Det var en gammal rolig bild!
Jag är alldeles överväldigad över alla gratulationer jag fått på FB idag.
Kram Flickan/ Bästa Katten

Hela familjen hälsar till dig:)))