tisdag 1 december 2009

Julpyntat klart!

I Söndags var jag som sagt på Julbord med jobbet i Skeppsvik. Supergott som vanligt även om jag bara åt av fiskbordet. Det är ingen ovanlighet när det gäller mig, jag hinner alltid äta mig proppmätt innan jag ens har kommit till julskinkan och prinskorven ;).

När jag kom hem hade Magnus pyntat granen, ställt fram stakarna och diverse andra jul-ljus-lyktor. Själv satt han i soffan med tända ljus och mös för sig själv, ljusen slocknade nämligen när jag klev in genom dörren :P

Idag när jag är ledig har mamma hunnit vara förbi en sväng... Vi har pyntat lite till med lite juldukar, hängt upp en stjärna i fönstret m.m. Så nu är det änligen klart!

Tänkte precis sätta mig och sortera papper, samt betala räkningar som jag såklart inte haft tid att föra än !

Blir ingen träning för mig ikväll, Johan och Markus ska komma hit och vi ska köpa MODO-Skellefteå matchen och se den!

Hejja FOPPA :)

Inga kommentarer: