onsdag 9 december 2009

Jag bara älskar att vara ledig!

Fick en ordentlig sovmorgon imorrse. Vaknade 11:30. Riktigt skönt... Först var jag som vanligt dödstrött men ju längre dagen har gått ju mer utvilad har jag kännt mig.

Har nästan precis kommit hem efter alla mina ärenden.
Först var det Vårdcentralen, hade både 1,2,3 och prover som skulle tas plus Influensavaccinet!

Sen åkte jag på Pilen igen, hade ett presentkort på Cervera nämligen, som jag fått av pappa i Julklapp förra året. Så det blev fyra nya glas från Intermezzo till min samling.
Åkte en sväng på stan efter de och köpte ett par snygga spetstights på H&M.

Mötte upp Johanna när hon slutade, vi käkade på Frasses och sen skjutsade jag hem henne.
Har även varit och köpt Förköpsbiljetter till Coverclub på Lördag. FAN va Taggad jag är!

Inga kommentarer: