tisdag 22 december 2009

Jag bara slutade.

Ni vet hur det blir när man inte skriver på en dag eller två... då orkar man inte ta tag i det igen :) Skämms gör jag men jag ska försöka bättra mig nu. Är ju faktiskt ledig ganska mycket framöver. Ska bli riktigt skönt.

Har varit ledig idag också, gjort bort dom sista julklapparna och slagit in alla paket utom mammas. Det kan jag göra imorgonkväll.

Vilket KAOS att vara ute och köra bil en dag som denna. Höll dessutom på krocka ! ! !

En Volvo som låg i högerfilen några meter framför mig fick tvärtsladd utan anledning och ställde sig mitt i min körbana, tvärs över. Jag stampade såklart på bromsen men hade hon inte parerat i tid hade jag kört rakt in i henne, min bil ville inte riktigt stanna på 1 meter ;)

Är tänkt att vi ska till Elina ikväll och dricka glögg men eftersom Josse tydligen har feber nu så vet jag inte hur det blir. Annars går jag väll ner på Ersäng och kollar på lite Innebandy.

Inga kommentarer: