måndag 7 december 2009

En ny vecka!

Lördagen. Efter shoppingen med Annika och en Pizza så bestämde jag mig till slut för att gå på tjej-party hos Helas. Hade kul trevligt som helst. Hade inte bestämt mig om jag skulle ut eller inte eftersom Annika inte var så sugen. Men efter ganska lite övertalning och en liten makeover så var Annika på, johanna hörde av sig och skulle ut och grabbarna grus var ute så varför inte :)

Hade skitkul både på förfesten och ute. Mådda oförskämt bra igår faktiskt!

Jag och Magnus låg i soffan hela dagen och kollade ikapp One Tree Hill, sen blev det middag hos mamma.

Försov mig imorrse dock, eller vaknade inte av klockan över huvud taget(?) Förrän 20 minuter i 9. Jag börjar nämligen klockan 9. "Stämplade in" 8:55. Så det gick ju vägen ändå.
Tänkte att det skulle bli året drygaste dag(brukar inte vara kul när man börjar dagen med en försovning)...men dagen bara rusade förbi.

Har varit på Tenton med Lisa och kört Bodypump och Core, ätit mat, sett PH och nu tänkte jag slänga mig i sängen med mitt korsord och invänta America´s got Talent!

Blir tyvärr inge bilder från Lördagen, min kamera var nämligen utan batteri när jag skulle börja knäppa kort!

Inga kommentarer: