tisdag 9 mars 2010

Det är mycket nu ! :(

Först och främst så blir jag himla less på folk som inte kan beté sig. Alltså jag menar, vad är problemet egentligen? Ibland har man bättre dagar och ibland sämre. Ibland är man glad och ibland mindre glad. Men man kan ALLTID BETÈ sig och man SKA alltid se till att sköta det som bör skötas oavsätt omständigheterna.

"Behandla andra som man själv vill bli behandlad" - Det var lixom någonting man lärde sig när man var 7 år? Tåls att tänkas på för vissa!

Sen är jag fruktansvärt less över detta mobilköp som min kära sambo gjorde åt mig i Julklapp. INTE på själv mobilköpet i sig, jätteglad över en ny mobil är jag. Men på sättet som dom har lurat på OSS massa skiiiit som vi måste betala för ?!
PLUS att först och främst så har luckan varit lös från dag ett. "det är nog ett sandkorn som gör att det låter konstigt", går det inte över så kom tillbaka. Det ska jag. DESSUTOM så har touchen redan efter ca 2 månaders använding slutat fungera !?

Men till råka på allt. Så kommer jag idag hem väldigt sent, efter att ha åkt till Markus och käkat samt sett på lite TV. Vad är det första jag märker när jag kommer hem???


KYLSKÅPET ÄR TRAAAAASIGT. KAPUTT, STENDÖTT !!!?
Lampan lyser men kylskåpet är varmt, vilket tyder på att det är kompressorn som har gått sönder, så varsegoood och köp ett nytt för X antal tusen ?!

Efter en dag som denna får man vara riktigt förbannad, men framförallt ledsen.
För att just nu går det mesta emot mig.

Det ända possitiva jag kan komma på just nu, är att min älsling slutar om exakt 9 minuter!

Btw: Ingenting blir bättre av att MODO gjorde bort sig igår och att Luleå och Timrå vann idag!


Inga kommentarer: