måndag 22 mars 2010

Jag har lixom ingen ork.

Känns som att jag bara jobbar och jobbar.
Har jobbat sedan Onsdag förra veckan och är ledig nu på Onsdag sedan jobbar jag ända till Tisdag nästa vecka igen!

Ont i knäet har jag också . Varje dag, mer och mer. Inge skoj alls. Köpte iallafall nytt träningskort idag och har varit på Bodypump. Känns bra såhär efteråt men det känns som hela min kropp ska falla ihop.
Har precis ätit en liten matlåda med pasta och skinksås och tänkte hoppa i duschen innan jag somnar sittandes.

Var iallafall på fest i Lördags. Inflyttnings/Födelsedagsfest för Sandra och Vickan som fyllde 21 år i veckan.
Väldigt länge sedan vi festade med gänget senast, tror nog det var på Annandagen!  SOM jag hade hade saknat alla.







Svårt att bevisa med bilder hur fucking jävla kul vi faktiskt hade !


Inga kommentarer: