onsdag 24 mars 2010

Skönt med sovmorgon.

Vaknade 10:30 imorrse vilket var himla skönt. Efter 7 dagars arbete tyckte jag att jag förtjänade en sovmorgon.
Har betalat alla räkningar samt sorterat papper och satt in i pärmen. Magnus har återigen ringt Telia och jag har precis suttit med mitt Karriärspaket som jag fick skickat på mailen när jag var hos en studievägledare på universitetet ... Partibokbindare och Tågklarerare ... Alltså VA ??? Vad är de lixom?
Tror jag får sätta mig ner igen och tänka över mina svar lite mer nogrannt ;)

Bror har varit snäll och kört hem vårat nya vardagsrumsbord också.

Före











Efter

Ska ut på korgjakt. Behöver 2 eller 3 st snygga mindre korgar som jag tänkte ställa under bordet.
Slipper det se så stökigt ut där under med diverse tidningar och saker som har en benägenhet att hamna där :)


2 kommentarer:

anja sa...

far på jysk, där har de jätte mycket korgar, när jag köpte där hade dom två för 99 tror jag.

bordet blev jättefint!

Linn sa...

Vilka härliga färger! Avis!