lördag 27 mars 2010

Lördag!

Igår vart det lite shopping efter jobbet, köpte bla klänningen som jag visade nedanför från H&M och även 3 par skor på nya affären Skohuset här uppe på Ersboda. Hittade sandaler i MIN stl, alltså 34 :P och sen även ett par vita converse-kopior i stl 35 !

Köpte dessa i helsvart och i ljusbrunt.



Åkte till johanna sedan och myste med henne å Nina. Hon som åker till CranCanaria idag den jäääveln ! Fusk tycker jag!

Har precis gjort mig klar och packat en liten väska eftersom jag har tänkt att åka till Nordmaling efter jobbet.
Så nu ska jag bara pallra mig till jobbet sedan blir det jobb för hela slanten. Är fruktansvärt trött eftersom jag har sovit så dåligt i två nätter nu. Men imorgon fyller ja år så ja tänker minsann fira litegranna ikväll !!!

Trevlig helg!





Inga kommentarer: