måndag 1 mars 2010

Nackspärrs-måndag!

Vart hemma från jobbet idag, vaknade imorrse och kunde knappt kliva upp.
Huvudet ville inte riktigt följa med kroppen och jag inser att jag har den sjukaste nackspärren någonsin!
Har en bokad tid på sjukhuset imorgon för att röntga min nacka/bröstrygg så det kändes smartast i att vara hemma och vila idag.

Hade som vanligt en av dom roligaste kvällarna på länge i Lördags.
Finn5Fel ägde bakom räcket och VI ägde framför räcket!

På vägen hem från Puben så händer det, jag blir påhoppad, åker rakt ner i snön. Kriget var igång och vi var 5 st som knuffades, brottades, kastade snö, mulade varandra och framför allt skrattade så tårarna rann i säkert över en timme. Kallt vare men fantastiskt roligt hade vi. Jag skulle nog kalla det för kvällens höjdpunkt, trots att Finn5Fel var så bra !
Tur var väll att vi fick skjuts hem, annars hade jag nog frysit ihjäl :P

Inga kommentarer: