tisdag 16 mars 2010

Ledig Tisdag!

Vaknade som vanligt efter 9. Vet inte vad som blivit fel på mig men jag inte sova ut på morgonen längre.
Har precis varit på en promenad i nästan en timme och ska strax hoppa in i duschen innan jag äter frukost.

Ska ner på Motorcentralen och lämna in vilen kl 13 sen vidare och hälsa på pappa på jobbet.
Måste även lämna in min mobiltelefon också för nu har den ju blivit helt locco!!!

Touchen fungerar inte sedan länge.
Luckan är lösare än någonsin även fast jag inte har gjort någonting.
Nu slocknar den aldrig heller så batteriet håller från fullladdat till slut i ungefär 7 timmar !!!

Vet inte vad som händer ikväll dock, hoppas på en lugn kväll hemma bara. Jobbar nämligen sju dagar i rad sedan. Usch å fy!

Btw: Hur kan det gå från strålande sol till mulet och snöö på bara 10 minuter medans jag skrev detta blogginlägg?


2 kommentarer:

Anja sa...

haha, om man kliver upp efter 9 så har man väl tagit sig en ordentlig sovmorgon! :)

Anonym sa...

jaså :) du det lät trevligt! vilket datum blir festen? ;) /emma