lördag 13 mars 2010

Uppe med Tuppen!

Magnus har match om 30 minuter och klockan ringde 830 imorrse. Självklart vaknade jag och kunde inte somna om. Mest pga denna j*vla mensverk som jag har men även pga telefonen som ringde hela tiden!
Nu har jag precis varit på morgonpromenad ute i solen i ungefär en timme samt just ätit lite frukost.
Tänkte slänga mig i duschen sen åka ner på stan en sväng.


Planerna har ändrats en tredje gång och nu är det tydligen så att det blir fest i Huset ikväll ändå.
MEN jag har då ingen lust längre så jag tror nog jag stannar hemma. Kändes mest bökigt att packa sig iväg, PLUS att jag vill träna BP imorgon eftersom jag missar på Måndag.
Har dessutom varit så duktig i veckan så det känns himla onödigt att dricka ikväll.

Men men... Får allt se hur det slutar !?

Mycket som inte gått min väg på slutet, mycket som fortfarande inte går min väg och många tårar har det blivit i veckan.

Tur jag har världens bästa sambo som alltid säger precis vad man behöver höra och får mig på bättre humör!



Inga kommentarer: