torsdag 17 juni 2010

Dagen bara flög förbi...

Känns som det var nyss jag klev upp och cyklade till jobbet och helt plötsligt är jag hemma igen.
Himla skönt med sådana här dagar som bara flyger förbi utan att man behövt ha halft ihjäl sig!

Var sugen på att åka och kika på Innebandy, men kommer inte ihåg VART matchen var eller vilken tid.
Annika svarar inte på sms och jag behöver egentligen hoppa in i duschen...

Tror jag ska göra de på en gång annars kommer det inte att bli av alls, när jag väl har lagt mig i soffan blir jag lätt kvar där tills det är dags att sova !

1 kommentar:

Emelie sa...

Heej! :)
Jag köpte den i Umeå på strömpilen i shoppingaffärerna. Bredvid H&M Finns det en frisör, kommer inte ihåg vad det heter. Men dom hade dom. kostade runt 300 kr.

Lätt värt det, använder den jämt på helgerna och resultatet är jag jättenöjd med! :)