onsdag 16 juni 2010

Inte ett skit gjort!

Vaknade kl 9 av ett sms från pappa där det stod "Perfekt Golfväder". Jag hinner tänka att jag ska putta lite på Magnus och se ifall han är sugen på att kliva upp och åka och golfa innan han ska på jobbet, men någonstans på väg från ena sidan till den andra så hinner jag somna och vakna kl 11 istället. SÅ död är jag, varje vareviga dag. Jättejobbigt :(

Vi klev upp innan 12, åt frukost och tog bilen en sväng och sen när vi kom hem igen så spolade vi av terassen och sen åkte Magnus på jobb. Jag han precis sätta mig ute för att sola när det vart mulet istället så jag tog en dusch och åkte ner på stan.
Hittade mycket intressant men eftersom mamma ringde ganska snabbt och ville ha hämtning på sjukan efter ett litet mindre ingrepp i foten så fick jag lämna stan utan att ha köpt ett endaste klädesplagg!

Har precis kommmit hem nu och tänkte laga till lite mat och sen blir det väll att dö i soffan igen...

Förresten så blev det lite småshopping på Glitter... av alla ställen?



Inga kommentarer: