onsdag 9 juni 2010

Vilken sovmorgon!?

Jag vaknade av att jag fick sms kl 12:05 !? Jag har alltid sovit 7 timmar bara sedan Magnus klev upp och åkte till jobbet ???

Inte direkt likt mig att sova så länge längre, vet inte alls varför jag är så fruktansvärt trött hela tiden. Tar mig mig knappt upp till jobbet på dagarna, trillar alltid in genom dörren i sista minuten och känner mig halv-död mest hela dagen!

Men nu är jag uppe och har precis insett att det är skitväder ute så att åka på stan kändes inte alls lockade som jag hade tänkt. Åka till Golfbanan är fortfarande lockande bara det slutar regna, ellet regnar det ens i Holmsund? hmm.
Får se när Magnus kommer hem, måste hur som helst ändå åka på sjukan en sväng och ta prov. Har nog inte varit där sen innan vi var i gbg... inte bra!

När jag kom hem i Måndags hade Magnus dammsugit och torkat golven i hela lägenheten, igårkväll tvättade vi och renbäddade så idag hade jag tänkt att rensa ogräs i rabatten och dammtorka lägenheten!





Kan behövas !

2 kommentarer:

SZKL sa...

Puh jag har rensat ogräs ikväll.. det är ett riktigt slitgöra! Men fint blir det när det är klart!!

emmablommi sa...

Golfarn Nina. Jag har aldrig provat "riktig" golf, endast mini. Du kanske skulle kunna tänka dig att ta med mig och slå lite bollar någon gång? :) Min Niklas spelar lite men tycker sig inte kunna lära ut.. Vad sägs? Vore snelt som en hest! :)