tisdag 1 juni 2010

Första sommardagen!

Iallafall, det första dagen på den första sommarmånaden!
Inte vill jag påstå att det är speciellt varmt ute även om man lätt kan tro det när man endast tittat ut genom jobb fönstret idag!

Cyklade direkt från jobbet till Intersport för att se efter ett par spring/gå skor som jag var sugen på att köpa. Fanns ju självklart inte i min stl. Cyklade vidare till Coop Centrum, besökte Stadium och även där fanns inte min stl men däremot lyckades jag komma ut med en bikini istället. ;)


Besökte så klart H&M också, och där kommer man väll aldrig ut ifrån tomhänt?
Denna gång var det en klänning som fick följa med hem, har försökt hitta den på hemsidan för att visa er men den verkar tyvärr inte finnas?


Nu lite matlagning och en välbehövlig dusch!

Inga kommentarer: