lördag 19 juni 2010

Födelsedagsfest gånger 2

Jag har två st Ida som fyller år.
En jobbar på mitt jobb och fyllde år i Onsdags, festen är ikväll.
Den andra fyller år idag och jag har redan varit förbi med en vinflaska.
Sitter hemma nu, klar och allt och väntar på Frida som jag ska åka med ner till Jobb-Ida.

Sen efter ett par timmar kommer jag att sluta upp med den andra Ida och sedan festa med gänget och förhoppningsvis får jag gå på Allstar ikväll.



Såhär kommer jag att se ut ikväll...


... Tillsammans med mina alldeles sprilland nya skor som fick följa med hem från stan idag.
REA är farligt.





Fattar inte vad som har hänt med mig, var inte någon sådan här skogalning förut inte...



2 kommentarer:

gulan sa...

snygging!

gulan sa...

jasså, jo dom är himla bra. höll på bli galen i lördags när jag inte hittade min! självklart ska vi vara med hos jonas på midsommar, det fårman inte missa :)