tisdag 15 juni 2010

Internet tillbaka!

Måste ju börja med att säga att vi har varit utan internet sedan i Torsdags förra veckan!


Var hos Johanna på salongen i Torsdagskväll. Klippning och Färgning blev det. Kunde lätt behövas eftersom jag icket varit hos frisören sedan långt långt innan jul!



På Fredag vart det ändrade planer och jag tog bussen istället för bilen ner till stan efter jobbet. Blev 1 cider eller 2 samt även världens godaste SweetChiliPasta med några goda vänner på allstar.


Jag och Magnus tog bussen hem efter 00 eftersom jag skulle upp och jobba nästa dag, samt att den riktiga festen var ju faktiskt i Lördags.




Jonas Bränna Brändström fyllde nämligen 26 år och hade bjudit in till både middag och fest.
Allting vart lite försenat så vi anlände inte förrän vid 2030 tiden ungefär. Redan vid 00 började folk vallfärda mot stan för utgång? Vi var några tappra som stannade men festen dog som av och hemgången vart mycket tidigare än vad jag hade räknat med. :(



Men himla trevligt vare så länge det varade!

Inga kommentarer: