onsdag 16 juni 2010

Pust å Stön

Jobbar endast två dagar till sen är det äntligen helg igen! Synd bara att det ska bli så jäkla dåligt väder.. igen?
Varje helg jag har varit ledig, vilket är väldigt många dom senaste månaderna så har det regnat, varit allmänt grått och mulet och SVINKALLT.
Jag undrar fortfarande, NÄR kommer värmen ???
11,12,13 grader är väll ingenting. Jag vill ha 20-25 iallafall, då kan det får väll regna men varmt vill man ju ändå ha!?

Usch vad bitter jag är. Behöver egentligen halvstäda i lägenheten, packa upp lite påsar med saker, fixa i ordning litegranna ute på altanen men jag orkar iiingenting.

Har precis fått i mig en liten middag iallafall. Tittar på ett reprisavsnitt av lyxfällan och känner mig lycklig över att jag iallafall inte har några sådana problem som obetalda räkningar!


Inga kommentarer: