tisdag 19 april 2011

Administration!

Plugg Plugg Plugg.
Har varit duktig både igår och idag och skickan in 3-4 uppgifter.
Nu har jag bara EN stor uppgift kvar och 2 mindre som skall vara klara innan den 8 Maj!
Skönt skönt.

Åkte på IKSU idag vid 14tiden och körde igenom mitt träningspass innan jag och Annika gick på Spinning55.
Har precis kommit hem från vianor där jag har fått sommardäcken påsatta.



Just ätit middag, Kycklingfilé med grädde, mangochutney och ris till.
M M MMMMMM så gott de va.

Skall bege mig in i duschen strax och sen fortsätta med plugget en stund. Är ju lix inget bra på TV alls ikväll!

Imorgon lutar det åt att jag ska gå på BIO med Mamma på dagen. Tror vi skulle se någon Jönssonligan film på Folkets Hus här på Ersboda, dom pausar t o m filmen och bjuder på fika :) Haha.

woopwoop.



Inga kommentarer: