onsdag 6 april 2011

Fick smyga in mellan två tvätttider igår och tvätta lite så det skulle vara lite mindre idag när vi har tvätttid
10-14.
Var just dit för att se om jag kunde slänga in tvätten, men icket! Får vänta en stund till.

Verkar dock som att solen är på väg fram iallafall. Underbart!
Ska göra mig lite frukost nu och sen gå tillbaka till tvättstugan. Behöver verkligen vara klar innan 1130.
Ska nämligen på IKSU för att gå på ett Pilatespass kl 1215, sen möte kl 14 och vidare till ICA för lite sommarplanering!

Funderar på att jobba i helgen men kan inte riktigt bestämma mig. Har ett pass nästa Lördag som jag skulle vilja byta bort och jobba i helgen istället men, vill gärna ha ett likadant pass. 12-2115 en Lördag vill man lixom inte GE bort ;)
Vi ska ju nämligen på Jeff Dunham nästa Fredag och det kommer väll mest troligen blir en helkväll+ att det är Innebandy finalerna på Lördag så det hade varit skönt att slippa jobba då och jobba i helgen istället!

Annars vet jag inte alls vad vi skall hitta på i helgen. Lika bra att passa på att jobba när det inte händer något "speciellt" som det oftast annars gör, tänkte ja!

Mot köket för foood.


Inga kommentarer: