onsdag 20 april 2011

Snart Påsk!

Fick erbjudande om att jobba imorgon 0730-16 vilket jag bestämde mig för att tacka nej till eftersom jag tänkte åka till pappa tidigt imorgon. Eller tidigt och tidigt men bussen går vid 13 tiden.
Magnus slutar inte förrän 23 så han får ta bilen och komma efter de.

Men med den tur jag har så fick jag nyss veta att jag kan jobba idag mellan 14-2115 istället vilket passar mig mycket bättre och jag VILL ju jobba så det blir kanon.
Skulle ju som sagt egentligen på BIO med mammsen men jobb kändes lite viktigare så vi får ta och ladda hem den där filmen istället och se den någon annan kväll!

Fest väntas på Långfredagen med några stycken vi inte har träffat på länge så jag tror det kommer bli kanonkul. Vad som händer resten av påskhelgen har vi inga planer på förutom att jag skall jobba på Måndag igen innan jag återgår till skolbänken... bläää :P

ÅRE nästa helg som sagt och jag kan inte förståå att det bara är 1 vecka kvar innan vi åker.
Shiit vad tiden går fort. Brännsbollsyran efter de och sen väntas bara mer roligheter under våren och sommaren.

aaawesome!

Inga kommentarer: