onsdag 13 april 2011

Onsdag redan!

Grillfesten i Lördags blev huuur lyckad som helst. Bland dom roligaste festerna på länge måste jag säga.
Grillningen tog ju sin lilla tid eftersom vi blev vääldigt mycket folk men alla var klara vid 20 och då hade vi säkert haft igång grillarna i 3-4 timmar :)
Utgång på Schlager vilket aldrig någonsin kan bli fel!

Idag skall jag träffa pappa för lunch kl 12, sen direkt på IKSU för träning och vidare på ICA för jobb till 2115. Längtar faktiskt efter att få mina 2 träningsscheman som hon har fixat. Ska försöka träna 3 till 4 gånger i veckan i gymmet istället för att köra olika pass. Kanske något bodycombat bara för att det är så kul!

Imorgon jobbar jag hela dagen mellan 13-20 sen på Fredag så ska vi på JEFF DUNHAM!
Tanken är väll utgång efteråt men jag får se hur jag gör med den saken, jobbar  Lördag 12-2115, vilket jag hade kunnat byta bort men man byter inte 16 timmars lön mot vad som helst så jag bestämde mig för att jobba istället. Vill inte vara bakis direkt så det blir nog väldigt lugnt för mig på Fredagen. Kan nog behövas också för denna stackars kropp!
Jobbar ju även Söndag samma tid, känns aaawesome att få jobba så många timmar med dubbelt betalt. Tacckkkar!

Nästa vecka har jag påsklov, hoppas på att få jobba lite extra sen måste jag plugga adm eftersom det lutar åt att vi åker till nordmaling över helgen å då kommer det ju icke att bli något plugg!

Johan och Frida kommer hem, samt Jossan som kommer hem efter 6 månader i Teneriffa så det ska bli himla kul att träffa dom!

NU > Tillbaka till plugget innan lunchdejt!




4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Nina!
Har salvan kommit fram?
Karin

Nina Lundgren sa...

Jajjemen. Den kom igår. Tack så mycket :)

sevendaysaweek sa...

*sv: tack så mycket!*

Anonym sa...

Hoppas att den hjälper!
Karin