onsdag 27 april 2011

Anledningen till att det ligger flera bilder på vår baksida här nedan var endast för att Magnus skulle visa en arbetskollega hur det såg ut och få lite idéer på hur vi skulle kunna göra fint.
Vi har nämligen bestämt oss för att ta bort den stora blomlådan helt och hållet men sedan vet vi inte hur vi ska göra.

Lägga helt nytt och höjja upp hela altanen är väll det vi vill mest men frågan är om det är värt både pengarna och tiden.
Plan nummer två är att lägga extra bräder bara där lådan varit men eftersom bräder ligger åt "fel håll" så skulle det inte bli snyggt alls och lägga stenplattar kändes inte heller så lockande.

Någon som har något bra förslag på hur man kan fixa fint, för en billigare peng ;) ?!

Vi har precis kommit hem från Grusplanen nedanför Bräntberget där vi spelar Brännboll.
SATAN vad roligt jag tycker att det är. Det är flera år sedan jag spelade sist och jag hade nog glömt hur roligt det faktiskt är, speciellt att spela match!

Säger ju varje år att jag inte vill vara med, mest på grund av knäet och även på grund av att jag har så fruktansvärt roligt på sidan om. Som HEJJARKLACK :D
Men efter ikväll så känner jag faktiskt att jag nog kanske skulle vilja vara med. Det är ju faktiskt sjukt roligt !!!

Ska bege mig in i duschen nu, färga brynen kanske och måla om naglarna så jag slipper göra allt detta imorgon.
Bilen kommer rulla härifrån vid 13 och 1530 går bussen från Husum till ÅRE !!!

Ha en trevlig helg alla för det kommer vi ha !

Va gör vi
Nu kör vi
Va gör vi
Nu kör vi !

1 2 3 Fanta & Rosé, 1 2 3 alla brudar är på G !








Vi kommer lixom inte ha tråkigt en endaste sekund !


Inga kommentarer: