torsdag 7 april 2011

Jobb jobb jobb!

Jag är så jäävla glad att jag hittade mig ett nytt jobb. Inte BARA för att det är mycket bättre betalt, utan mest för att jag har en helt annan möjlighet att jobba extra. Som ni redan har märkt så jobbar jag ju väldigt ofta och eftersom jag pluggar på distans och bara har endast 3 lektioner i veckan i Engelskan(som inte är på distans) så har jag ju verkligen tid att jobba extra lite nu och då.

Jag är ju bara schemalagd varannanhelg men jobbar ju i snitt 2-3 tillfällen extra varje vecka ändå. Mellan 5 och 10 timmar varje gång i princip. Efter ICA har öppet till 21 passar det ju mig perfekt att jobba kvällspassen, speciellt bra efter man tjänar extra dom timmarna också ! :)

Fick sms imorrse kl 10 om jobb idag mellan 12-20 som jag självklart tog på mig. Tackade dock nej till jobb imorgon för jag tänkte försöka plugga lite samt fixa lite andra smågrejjor innan helgen.
På Lördag jobbar jag extra på morgonen fram till 14 sen blir det grillning, öl å hockey hemma hos oss efter de!


Helg helg, sköna helg. SÅ välkommen!

Längtar redan till nästa helg , även om jag jobbar så längtar jag tills fredagen när vi är ett gäng som ska gå på Jeff Dunham på Fredagen! Kommer bli aaaawesome!

BTW.
Jag blev godkänd på min muntlliga presentation
i Tisdags på Engelskan OCH jag har tydligen gått ner 4 KG !!!


WIIIIHOOO !

1 kommentar:

Katta sa...

Hejja Nina!! Kolhydratfritt eller?
Jag har gått ner 3,5 kg sedan jag började stenhårt, inget fusk:)))
Antar att kilona kommer att rasa ännu mer, jag ska gå en instruktörskurs i zumba/afrikansk dans, kom och dansa med mig!!!
Kram