fredag 1 april 2011

FRIDAAAAY !

Wiieee.
Så skönt med Fredagar. Jag får lixom en extra dags- helg varje vecka eftersom jag är "ledig" på Fredagar.
Även om jag behöver plugga så är det så jäkla skönt att ta den där lilla extra sovmorgonen och kunna slappna av på ett annat sätt, förhoppningvis ha någonting att se fram emot inför kvällen förutom träning, sova tidigt och veta att man ska upp tidigt nästa dag igen...

Börjar morgonen med att äta frukost framför datorn och kolla

Starta msn
Bigbrother.se
Facebook.com
Bloglovin.se
Infokomp.se (Skola)
Aftonbladet.se
Hotmail.com

Nu är jag klar och ska sätta mig vid köksbordet och plugga istället för att fortsätta nörda framför BB-live :)
Ikväll väntas trevligheter och sedan jobba resten av helgen, känns förjeffla skönt med en lugn helg.
PÅ Tisdag har jag en muntlig presentation på Engelska, sen är jag tyyyp ledig från Engelskan i 2,5 vecka.
Påsklov you know! :) :)

Inga kommentarer: