torsdag 31 mars 2011

Snart helg igen!

Herregud. Det var ju nyss Lördag och fest?
Nu är det helg igen snart. Tiden går alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med.
Men kollade precis min Veckorplanering för Adm-kursen och jag ligger ju precis rätt i mina uppgifter och antal veckor som är kvar så jag behöver inte känna mig så stressad över de.
Gjorde klart min powerpoint igår och skall försöka spela in den muntliga presentationen NU, typ?

Har engelska lektion kl 1420, sen så åker jag direkt till Ica och jobbar stängning.
Imorgon är jag ledig i vanlig ordning, men måste såklart plugga på dagen sen åker vi ner till O´learys och kikar Innebandy å äter god mat.
Jag, Annika å Magnus, + tydligen 62st andra IKSU supportrar ;)
Bara min älskling inte blir mer sjuk, med tanke på hans snarkningar inatt så låter han allt annat än kry, men vi får väll se! :)

Jobbar hela helgen oxå.
Fiiin fina pengar. Jo ja tackarja!

Lördag: 14-2115
Söndag: 11-1800


Min gamla och mina nya


Vad tycks? :)

Inga kommentarer: