tisdag 22 mars 2011

Kan pusta ut !

Äntligen har jag gjort det där engelskaprovet ! Skönt känns det för jag kunde tammefan varenda ord, nästan iallafall ! Så, så länge jag blir godkänd är jag nöjd och det måste jag fan bli !!!

Har just varit på ICA och jobbar kvällspass i sin vanlig ordning 16-2115. Tiden bara flög förbi och det så jäkla härligt och jobba dessa pass efterman tjänar lite extra men jobbar inte så mycket timmar.
Hade helt glömt bort att vi får lön på Fredag, är nämligen lite spänd på att se hur mycket det blir :) :)

Måste nog snart börja hålla reda på hur mycket jag jobbar så jag inte överskrider grensen, det vore ju himla onödigt lixom.
Kollade även Skatten en snabbis imorrse och det blir en härlig summa de me.
Jag vill så gärna åka iväg, har ju råd och allt men vart, när hur ska man åka ... Det är ju frågan.

Först väntar ju iaf ÅRE om några veckor och Göteborg i Juli. Men därimellan blir det nog någon tripp till, eller två !

Nu kom jag ju precis hem lagom till förlängningen i hockeyn sen blir det BB och CSI innan sängdags. Imorgon är det dags att ta tag i Administrationen igen som har fått ligga lite på IS nu när jag har pluggat inför Engelskan.
Jobbar Fredag innan IKSU matchen sen på Lördag väntas födelsedagsprajjj! Spännande ska det bli och se det nya köket också!

Weee, pengar rullar in de går bra nu!


Sjukt rolig åktur, när Magnus tvingades sitta längst fram ;)


Inga kommentarer: