tisdag 1 mars 2011

Försovning!

Hade ställt klockan på 8:00 men av någon anledning stängt av den och vaknade 1030 istället.
Himla skönt men inte alls bra eftersom jag hade planer här på förmiddagen som nu inte gick.

Skitsamma, jag är helledig imorgon, varken skola eller jobb så då blir det att plugga administration hela långa dagen eftersom vi åker bort över helgen så vill jag gärna hinna så mycket som möjligt innan.

Ska åka till skolan nu, slutar 1550, sen åker jag direkt till jobbet och jobbar stängning. Både ikväll och på Torsdagkväll.
Det är så jävla KUNG att kunna jobba "kväll" eftersom man hinner ändå med skolarbetet under dagen samtidigt som man hinner tjäna några extrakronor! Perfekt!
Jag behöver alla kronor jag kan få med tanke på hur mycket jag tydligen ska hitta på här under våren !

Kittel i helgen och sen SPORTLOV nästa vecka! Hiiihiii.
Distanskursen tar ju inte sportlov, men jag slipper ju åka till Östra för Engelskalektionerna hela den veckan och om jag har tur får jag dessutom jobba litegrann!
King King King!

Har ett IKSU kort som ligger och väntar på mig också, hade tänkt hämta ut det igår men eftersom IKSU-matchen var på gammlia får jag ta det någon annan dag. Hade tänkt köra Bodycombat idag, men nu när jag ska jobba ikväll så går ju inte de.
Hinner nog inte i veckan alls men nästa vecka tänkte jag försöka köra igång träningen igen.
Längtar nästan litegrann! :D



Inga kommentarer: