onsdag 23 mars 2011

Bodycombat!

Har ju bara kört det en gång förut och minns att jag tyckte det var himla kul med ACK så jobbigt.
FÖrst 20 minuterna är nästan värst, då undrar man hur man ska palla 60 minuter. Sen när det är sista låten då undrar man varför man inte hade samma energi tidigare i passet ?! :P

Skönt att låta svetten rinna iallafall. Jävligt skönt!
Tanken var ju att jag skulle vidare på Innebandyträning om 45 minuter men eftersom det var så lite folk så skulle det bli mest lek så då skippar jag den.

Hoppas på träning imorgon annars skulle jag få komma nästa vecka !

Nu ska jag kolla om det är något roligt pass imorgon kväll medans jag väntar på maten.
Är sååå jeffla hungrig så får ja inte mat snart kommer jag inte orka duscha och det tror jag ingen vill :P


Fick även meddelande från chefen min att jag får sluta 1845 på Fredag istället för 2015, så jag kan åka och kolla på IKSU . Haha nörd man är!

Inga kommentarer: