torsdag 10 mars 2011

Plugg?

Jaaaa, detta va ju alltså min enda lediga dag denna vecka förutom helgen som kommer, det var lixom meningen att jag skulle PLUGGA hela långa dagen !!?
Tror ni jag har gjort de? Näääärå.

Även fast jag var duktig och klev upp tidigt så blev det lixom inte av.
Först åt vi frukost vid 10 innan vi åkte iväg och tvättade bilen samt storhandlade.

När vi kom var kl 13 och Magnus åkte direkt till jobbet, jag diskade och pillade på lite innan mamma kom och hälsade på och stannade på Middag.
Hon åkte hem vid 18 och jag har fått EN ENDASTE futtig uppgift gjord. NU har jag fastat på nästa och måste fråga om hjälp vilket självklart betyder att jag skjuuuter den lite framåt.

Skulle ju kunna hoppa vidare till ännu nästa uppgift men det är på nästa kapitel så det kändes som att .
Näää, jag tar de en annan dag :P

Imorgon väntas återigen jobb 9-16 sen skall vi gå och se IKSU - Dalen på kvällen.
Är sugen på att dra och åka skidor på Lördag eller Söndag, får se vad sambon säger om den idén.
Annars som sagt, borde ja plugga men det veeet jag ju att det inte lär hända.

Nästa vecka börjar skolan igen å faaan va segt de känns. Men det är bara att bita i det sura äpplet. Jag som dessutom helt frivilligt har bestämt mig för att plugga ända till mitten på juli... hmmmf.

Svammel Svammel Svammel, nu skallar jag soffkudden iställlet!
Go´ Kväll!



Inga kommentarer: