tisdag 29 mars 2011

Födelsedagsfirande.

Igår var det ingen vanligt dag, det var min födelsedag. Hurra Hurra Hurra! :)

Var i skolan i princip hela långa dagen, kom hem vid 15 och snabbstädade lite, åkte och handlade med Magnus och sedan bjöd vi min familj på Middag.
Jag fick några paket, kikade på Innebandy och BB sen somnade jag.
Fortfarande sjukt trött men hoppas på att det går över snart.

Magen är helt fucked up, var den redan igår. Vet inte om det beror på Akoholen vi förtärde i Lördag eller om jag har ätit någonting kostigt, för att förutom att jag springer på toa mest hela tiden så mår jag illa också.
Himla konstigt men imorgon är det säkert bättre!
Av min älskling fick jag ett par nya slalomglasögon! Ska ta kort och lägga ut senare men orkar inte nu.
Tydligen behövde jag nya efter dom jag hade var på ren svenska " SÅ JÄVLA FULA" :P

Jag fick även en extern hårdisk, coconut bodybutter, kökshandukar/grillvantar + pengar och ett presentkort på IKSU för en PT! Haha.

"Det kommer mera" fick jag även höra av sambon, så jag väntar med spänning på vad meeer som kommer. Jag är himla nöjd med vad jag redan fått !

I helgen är det min jobbarhelg och jag är bara schemalagd på Söndag mellan 11-18. Så jag frågade min personalchef om det fanns någon ledig tid på lördag, vilket resulterade i att jag är tydligen schemalagd redan mellan 14-2115 på Lördag, det har bara blivit fel på  mitt schema. En himla tur att jag frågade!

Jag vet inte varför inte bilderna syns på det förra inlägget?

Inga kommentarer: