fredag 25 mars 2011

Klirr i kassan!

LÖN + CSN idag, Tråååkigt då !
Fick nästan 7000 i lön och jag tycker inte jag har jobbat så mycket. Förjeffla nice iallafall. Plus då CSN bidraget som inte på supermycket eftersom jag inte tar något lån men iaf så det räcker till hyran och typ elräkningen ;)
King king king. NU vart jag glad.

SKa jobba idag mellan 14-1845. Känns så konstigt för jag behöver egentligen plugga, det behöver man ju lixom alltid för att inte hamna efter typ. Men jag har som ingenting konkret att börja med och jag har tyyp inga ärenden heller så jag vet inte vad jag ska hitta på i 3 timmar innan jobbet.

Hade tänkt åka på IKSU och köra något roligt pass men det går typ inget som passar in i tiden så jag kan åka direkt å jobba.
Hmm. Har då fruktansvärd träningvärk i både mage och vader, sedan bodycombaten!

Ikväll blir det ju så klart IKSU - Dalen, sen efter de vet jag inte om jag bara skall åka hem om jag hittar på någonting annat.

Drömmde förresten nu på morgonen att jag var någonstans och skulle få äta Tacos i en matsal, men var lite sen så jag hade svårt att få ihop alla ingredienser till min Taco-tallrik, och SOM jag försökte fixa, utan att någonsin få äta denna tacos, så ikväll efter IKSU matchen finns det en risk att jag åker förbi nattöppet och köper med mig tacoooos hem!
Konstiga drömmar har jag ofta, men inte sånna som gör att jag drömmer om MAT och verkligen måste ha det nästa dag när jag vaknar :P

Igår när jag var på stan för att byta en ansiktkräm så jag har fått utslag och sår av så kunde jag inte låta bli att kika in på bikbok en sväng. Hittade denna(fast annat mönster, inte helsvart) direkt vid ingången och köpte den, orkade inte ens pröva.

När jag skulle pröva den igår så såg jag att det var en jumpsuit. Det syntes inte att det var byxben på den!
Jag är ju verkligen ingen fan av dessa plagg, speciellt inte med långbyxor. Tycker inte alls att jag passar i de. Så jag tror denna kommer få åka tillbaka, måste prova den på riktigt en gång till bara!

Vad säger ni, för eller emot?

2 kommentarer:

Anja sa...

skit snygg!

Annape sa...

FÖR!

tror du passar jättebra i den!