torsdag 17 mars 2011

Vad händer...

Jag har blivit himla dålig på blogga igen och som vanigt beror på det på att jag tyyyp inte har någonting att skriva.
Jag pluggar, kollar slutspel och typ jobbar and thats it!

I Lördags var jag dock på en fest, Melodifestival-final = fest ;)
Hemma hos Jocke och Emma. Himla roligt hade jag och utgången blev såklart på schlager eftersom Emma fick bestämma :P


Haha!

Sportlovet förra veckan har gjort mig lite av en slapptask. Jag hade kommit av mig i mitt pluggande men nu är jag back on track och lite nervös inför ett Eng-prov jag skall ha på Tisdag och framförallt över en muntlig presentation i telefon som jag skall ha för min lärare i administration OM Umeå kommun, intressant, NÄÄ?
Om man då fick prata om någon man redan kan :P

Har pluggar nu på morgonen och borde plugga massa Engelska men jag orkar tammefan icket.
Väntar mest på att tiden ska gå så jag får åka och göra bort veckans sista lektion.

Jobb väntar i helgen, sämsta passen man kan få :P
Lördag 730-14
Söndag 16-21

Är lite sugen på att gå på BIO och se "Hur många lingon finns det i världen" men får se hur det blir med de.

Kan ju även berätta att jag var och köpte 6 st biljetter till Jeff Dunham den 15 april och jag tror det kommer bli awesome!

Nä nu ska jag kolla vädret inför imorgon och se om jag kanske kan få med mig min man till skidbacken !!!

So long!

Inga kommentarer: