torsdag 17 mars 2011

Innebandy!

Innan jag åkte iväg så hade jag fått ett meddelande från min lärare där det stod att den muntliga presentationen jag skall göra, kan jag bara spela in och skicka. Behöver alltså inte göra den "live" i telefonen vilket jag tror kan göra det himla mycket lättare för mig !!! Gillar inte de där med att "redovisa" om man säger så :P

Nu är jag just hemkommen från en Innebandyträning med Sävar. Sjukt jävla kul är det att spela Innebandy och jag är inte bara liiiite sugen på att kanske börja om på riktigt. Vet dock inte vart men det skulle vara för jeffla kul faktiskt !

Efter en banan och ett glas mjölk gör jag allt ja kan för att inte säcka ihop totalt eftersom jag blir upphämtad om en timma och skall åka på Nolia för att spela Korpen-slutspel. Ha!

Sen messa johanna mig imorrse och vips har jag bokat in en klipp-och färg tid imorgon kl 1030. Mitt hår behöver verkligen fräschas upp ska ni veta !!!

Helg helg helg. Det väntas ju jobb men det gör ingenting. Underbart skönt med helg ändå!
Engelskaprovet jag pratade om, fick ordlistan på vilka ord vi skall kunna. Det var BARA 165 st, tills på Tisdag :P Så ja må ta mig i kragen och plugga i helgen annars kommer detta gå käpprätt!

Surr surr surr. Nu ställer jag mig och diskar för soffläge är inte aktuellt om jag skall hålla mig vaken ;)




Det är inte bara i skidbacken jag klir alldeles knallröd om kinderna.
Tydligen när jag motionerar också,
märkte jag alldeles nyss när jag kollade mig i spegeln :P

Inga kommentarer: