fredag 25 februari 2011

Snart helg!

Igår var johanna förbi en sväng på morgonen och kollade igen alla (två svarta säckar pluss ca 20 par jeans) kläder jag har rensat ut som är för litet samt bara kläder jag ändå aldrig använder.
Efter de åkte vi en sväng på stan, jag hittade äntligen ett par chinos och sen köpte jag även en söt liten väska och ett linne.

Engelskalektion+Sola, sen åkte jag hem för att äta middag med Markus som är hemma från götet samt min sambo.
Jag och Markus åkte för att hälsa på Nina vår arbetskolega medans Magnus åkte på Innebandyträning.
Fick leka med kanske världens sötaste pojke, Theo! Suuupersöt. Jag är nästan kär på nytt ;)

Igårkväll blev det Bigbrother Live och kortspel ända in på småtimmarna så mina ögonlock är väldigt tunga idag måste jag säga.
OKEJ, BB slutade fungera redan vid 22 eftersom Mackan "smartast" Häggström skulle vara där och byta kameravinkel :P

Tänker på min underbara M och hans familj
som just nu är på begravning. Hoppas att allting går bra!
Så får jag äntligen träffa honom ikväll igen.


Själv skall jag plugga nu till kl 14, sen måste jag diska, duscha och byta om för extrajobb ikväll mellan
16-2115 ! Appropå jobb, måste ju kolla om jag fått en liten lön idag måntro :)

Tråkigt inlägg men nu vet ni ju iallafall vad jag håller på med ;)

Trevlig Helg!



Inga kommentarer: