torsdag 10 februari 2011

PHJUUU!

Åååh. ÄNTLIGEN är jag klar med denna uppgift.
Eller, klar å klar, men pappa skall få läsa igenom den och sen får jag justera om det någonting galet innan jag skickar in den. Tänker "ta" ledigt imorgon, börjar bli en vana på Fredagar ;)
Sen är jag även ledig i helgen oxå, vilket resulterar i att vi tänker ha partajj på Lördag.
Hoppas så många som möjligt kommer OCH att jag får gå på Allstar och dansa!
Jag tänkte passa på innan helvetesveckan och sen börjar även mitt helgjobb nästa helg.
Varannan helg bara, men ändå... Var länge sedan jag var ute så på Lördag då smällere, REJÄLT!
:P

Veckan som kommer...
  • Måndag - Eng lektion inställd, förberedelse för Presentationen = Sovmorgon!
                    MEN Adm B- Kursen startar!
  • Tisdag -   1230-1330 Eng, 1420-1550, Redovisning av boken muntligt
  • Onsdag - 0900 SLUTPROV i Administration A-Kursen
  • Torsdag - 1420-1550 Skriftlig redovisning om Eng-boken
  • Fredag - LEDIG, om jag inte har någonting jag måste göra!
Nu skall jag plocka undan min mattallrik, skulle ha haft duschat men jag tror det får vänta tills imorgon innan vi skall bege oss iväg ner på stan.
Paket ska inhandlas och säkert någonting fint till mig själv också !

2 kommentarer:

gulan sa...

inte allstar! kom på cover!! :)

Ida sa...

Sv: Jag syr dem själv:) kan sy mot beställning :)