torsdag 3 februari 2011

Bryta isen...

Jag är klar med alla uppgifter utom den största och mest komplicerade.
Jag skall starta ett eget företag och köpa in diverse apparet. Jämför priser och diverse andra saker.
Jag tittar runt på internet men jag... det står lixom bara still. Jag vet inte HUR jag skall  komma igång...

Skulle hemskt gärna vilja ha bra betyg på denna uppgift eftersom jag gick bra betyg på den förra "stora" uppgiften.

Har inte Engelskalektion förrän 1420 och jag hade tänkt vara någorlunda klar innan dess så jag kan få ägna resten av veckan och nästa vecka åt bara Engelskan samt att plugga inför slutprovet! Innan Adm B-kursen drar igång. OCH självklart kika på Alpina VM :P

Efter skolan åker jag direkt till Ica för jobbellijobb. 16-2115.

Magnus är ledig imorgon så det skulle vara skönt om jag också kunde vara lite ledig, kommer ju ändå inte få någonting gjort om han är hemma!
Nää, nu återgå jag till detta . Måste bryta isen bara, sen kommer det ju bara av sig självt...


1 kommentar:

Johanna sa...

Ibland måste man bara göra något annat en stund då man kört fast. Jag känner igen problemet då man fastnar... ;) Jag lämnade in en projektuppgift idag, nervöööst :O