torsdag 17 februari 2011

Plugga, Mat, Handla, Skola, Jobb!

Eftersom Magnus ligger och sover och jag har kameran inne i sovrummet så kan jag inte bjuda på några bilder som jag hade tänkt. Men det kommer ... nångång ;)

Har suttit och läst lite olika recentioner på min bok nu, även om jag har läst hela boken är det ganska skönt att se hur "mycket" av handlingen som andra har tagit med i sina recentioner.
Känns faktiskt som att dagens prov kan gå ganska bra, även om jag fullkommligt suger på engelska och har kan typ 3 ord :P, så tror jag nog detta skall gå även!

Fick just ett sms av min chef om jobb ikväll som jag självklart tackade JA till!
Har ju bara "lektion" mellan 14-16 idag så varför inte.
Dock var det himla tråkigt att jag missar Innebandyträning ikväll som jag skulle få komma på, men hoppas på att Bumbi ringer nästa vecka istället!

Har precis stoppat in en ugnsform med kassler och diverse i Ugnen så jag har matlåda ikväll.
Skall strax göra mig klar, äta lite och sen åka på stadium och apoteket innan jag åker till skolan!

Har väntat på alpinåkningen hela morgonen och det verkar inte som att jag kommer hinna se det eftersom det är försenat hela tiden och nu visar dom Laila istället, Blä. Ja gillar inte Laila. Tacka vet ja Morberg!


Inga kommentarer: