onsdag 16 februari 2011

Första Kursen klar...

Administration A - CHECK
Gjorde provet imorrse och fick även VG på de och VG PÅ HELA KURSEN!
Jag är verkligen inget "pluggo" så VG det är stort för mig ! :P

Åh vad skönt det känns att första kursen är färdig. Två av tre prov denna vecka är avklarade. Skönt Skönt...
Ska gå igenom boken litegrann imorgonförmiddag innan jag åker till skolan och skriver bokrecentionen.
Sen har jag helg, eller egentligen inte helg eftersom jag måste läsa lite på Adm B kursen och sen jobbar jag dessutom hela helgen men vad gör deee när allting är jävla roligt!
Men eftersom alla veckan prov är avklarade imorgon kl 16, så kommer det kännas som helg ändå!

Slutar 14 på Lördag och 18 på Söndag. Pengar Pengar Pengar.

Hoppas även på att vi bokat Kittelfjäll imorgon!
En liten weekend bara men fan vad härligt det skulle vara.

Justja, jag får inte glömma att åka och betala min nya slalomutrustning imorgon!
Hoppas på att kylan försvinner snart bara så vi kan fara och åka en dag.
ÅRE hoppas jag blir klart snart också så det kan bokas. Jag VILL BOKA så jag vet att det inte ändras ;)

Nä gud vad jag svammlar, jag är helt uppe i varv, vet inte varför men nånting äre.
Jag blir glad av att göra nån annan glad, vilket jag gjorde idag.

Puss på min baby som är bäst i världen!

Inga kommentarer: