fredag 4 februari 2011

Sovmorgon åt skogen!

Magnus är ledig idag och jag har gjort alla adm uppgifter utom den där stor som jag pratade om förut. Men eftersom kursen håller på en vecka till så känner jag ingen brådska med den riktigt.
Hade därför bestämt mig för att sova tills jag kände för att kliva upp men så blev inte fallet...

Kl 08:00 ringde en elektriker som skulle komma hit och kika på våra kökslampor, som flyger än efter en så det var bara att kliva upp.
Magnus har somnat om men jag kan inte, tänkte jag skulle sätta mig med uppgiften till kl 12 och se om jag kanske kan komma igång iallafall men FAN va trött jag är!

Jobbade ju igårkväll oxå, övertid 30 min pga datakrångel =övertidslapp? Haha, har ni hört så lyxigt!
När Magnus behagar kliva skall jag steka mig lite ägg å bacon sen skall vi nog åka på sjukan en sväng å hälsa på samt bolaget och OM jag får med mig honom vill jag på Strömmis!

Undrar just vad man skall hitta på ikväll?
Bara två helger kvar sen börjar helgarbete igen så bäst att njuta medans jag kan!





Inga kommentarer: