onsdag 2 februari 2011

Onsdag är ju min lediga dag.

Onsdagsledig?
Jag är ju lixom van att vara ledig Onsdagar. Nu har jag dessutom ingen skola på Onsdagar så det kan lätt bli en slappardag.
Har jobbat veckorna innan, men idag är jag helt ledig från skola och jobb.
Däremot skulle jag vilja bli klar med administrationsuppgifterna innan Fredag för att sedan få ha 3 dagars ledigt. Kändes inte lika stressigt heller eftersom jag verkar ligga en vecka före. Har alltså hela nästa vecka på mig också , för boken har jag nämligen läst ut redan!

Har hunnit plugga lite på morgonen, lunchat på Restaurang Mix med pappa, hämtat ut nya bläckpatroner, gjort en egen marinad och skurit upp våran gigantiska Fläskkarré.
Skall springa till tvättstugan nu och hänga det sista innan jag sätter mig för att råplugga tills sambon kommer hem.


Dagens middag - Fläskkarré
m m mmmm.

Tvättar även upp trasan och svampen
 för trasan luktade skunk!


Inga kommentarer: