onsdag 9 februari 2011

ååååh.

jagbörjarblinervös.

det är inte alls min grej att prata inför folk. Speciellt inte på Engelska !!!
Måste lyssna/läsa klart min bok idag så jag kan försöka knåpa ihop någonting om den, bara några ord som jag kan ha till hjälp på tisdag när vi skall redovisa den. Tack och lov inte för hela klassen utan bara i små grupper!
Skulle även behöva göra klart min sista adm-upgift som jag körde fast på förra veckan. Har nämligen skickat in alla andra uppgifter OCH väntar bara på ett datum för mitt slutprov. iiih.
B-kursen börjar nämligen på Måndag.

Hoppas på svar från CSN idag också, att det äntligen blivit rätt så jag kan få in några kronor på kontot. Det är alltid trevligt.
På Lördag är jag spersugen på utgång. Börjar ju jobba nästa helg plus att det känns som evigheter sedan jag var ute ...

svammelsvammelsvammel!



1 kommentar:

Anja sa...

om det är fint väder kanske vi kan grilla under dagen och sedan partar vi på kvällen? :)