lördag 5 februari 2011

Helg!

När jag och Magnus var påväg hem igår efter en heldag på stan så fick jag för mig att vi skulle åka och bowla.
Sagt och gjort, bowling blev de.
4 Serier, JAG VANN 3 st! På Sista fick jag 200(!!!) Poäng! Jag var helt lyrisk, är nog det fortfarande. Personligt rekord FFS!
Lär nog aldrig bowla mot Magnus igen eftersom det finns risk för att jag kommer förlora och då är helt plötsligt mina superspel från igår som bortblåst ! ;)

Personalchefen på ICA ringde förresten igår och undrade om jag kunde jobba (fast jag fortfarande har inskolningstider kvar) idag vilket jag självklart kunde. Det måste ju vara possitivt att dom sätter in mig en Lördag hela dagen, eller? :)

11-19 har jag suttit i kassan idag.
2 kvarts-raster och halvtimmeslunch. 7 timmar jobb och kanske 1200 kr rikare efter skatt. PÅ 7 TIM!
Va fan har man ställt upp på förut egentligen börjar man ju faktiskt undra?!

Sitter hemma själv nu, en Lördagkväll. Magnus är med laget å spelar poker å jag hade tänkt plugga lite men klockan är alldeles för mycket så jag tror det blir en dusch och sen bara mysa ner mig i soffan och hoppas på att somna tidigt.
Imorgon har vi inga planer förutom att jag faktiskt MÅSTE plugga vilket jag inte alls vill.
Har en Engelskabok som skall vara utläst under denna vecka , kanske dags att börja?!

Har några inskolningstider på ICA i veckan annars blir det bara pluggeliplugg. Måste boka slutprov för Adm A samt köpa Adm B boken innan den kursen drar igång om en vecka!

Mycket surr men så blire ibland.
Trevlig helg!

Puss!



Inga kommentarer: