tisdag 15 februari 2011

Prov Prov Prov.

Det börjar vara några år sedan jag gjorde ett PROV sist.
Herrejesus.
Muntlig redovisning idag som jag tror kommer gå bra faktiskt, har ju t o m läst HELA boken ;)

Imorgonbitti kl 9 äre slutsprov i adm och det är jag mest nervös för! SHIT.
Jag har ju fått veta att jag inte skall plugga på detaljer men vad fan pluggar man på då?
huuh.

Har korpenmatch ikväll kl 21 också. Det ska bli roligt.
Synd att det krockade med Innebandyträningen som jag vart inbjuden till, men hoppas få komma på Torsdag istället...

Som det ser ut just nu skall jag även få åka till fjällen. WOOOHOOO!
Kittelfjäll en weekend V 9 och Åre övef Valborg! Hopas detta blir av bara!

Vi får se hur det blir men det vore grymt skoj. Jag har inte åkt skidor på... Ja sen innan jag opererade knäet!
wooopwooop.

... de går bra nu... tjaallallalaala.

Inga kommentarer: