tisdag 22 februari 2011

Halva veckan snart förbi!

Shit vad veckorna går fort!
Det är snart Onsdag igen och halva veckan förbi, bara sådär.

Jag har precis kommit hem från skolan, första lektionen var inställd pga sjukdom men det gjorde inte så mycket. Då han jag plugga annat medans jag väntade på nästa lektion.

Ska värma på lite mat nu innan jag stätter mig med utterligare Adm-uppgifter.
Efter kl åtta är det jag som åker mot Sävar för att träna Innebandy. Är lite nervös faktiskt men va fan, jag ska ju bara träna, vad kan gå fel :P ?

Roligt ska det bli iallafall, att få TRÄNA å inte bara spela Korpen. Det är lixom inte riktigt samma sak.

Imorgon är jag ledig från skolan men lär väll behöva plugga ändå. Annars har jag inga planer.
Markus kommer ju dock hem ikväll så kanske lite häng med honom... vi får se.

På lördag skall jag ju på 10-Års Reunion (10 år sedan man gick ut 9an) och jag har ingen aaaning om hur det kommer att bli. Har inte hört någonting från någon i min klass, vilket säkert betyder att ingen ska gå. Inte för att det gör mig så mycket men det hade ju varit skoj att träffa några. TÄNK om jag blir själv vid "klass-bordet" när vi ska äta middag. Haah. Närå. Det ska bli kul.

Undrar just vad jag skall ha på mig bara ??

Inga kommentarer: